Når Bobby kører ud på landets scener, har han altid sit gamle band med sig. Det er en garvet/broget flok, der har spillet gammel rock i rigtig mange år.
Her en lille præsentation af et af landets bedste Rock og Rul orkestre.

Arne Olsen
Gutarist i bandet. Startede Molino sammen med Bobby i 1969. Stille, rolig og en meget behagelig fyr. Egentlig også ret køn. Han laver i øvrigt også hjemmesiden her 😊
Her ses han yderst til højre med gruppen Sect fra 1966.
Søren Gettermann
Pianist. Kom slæbende med sit træ-klaver i 1974, da der skulle indspilles plader. Har været her lige siden. Han udmærker sig også med at være meget høj 😊
Ulrik Stæger
Bassist siden slut 70'erne. Er meget glad for mad og kommer næsten altid for sent. Og så er han også meget høj. Måske den højeste i bandet.
Steven Gettermann
Spiller saxofon, ukulele, mundharpe og meget andet. Udover at være søn af gamle Gettermann er han også multi-instrumentalist. Prøver til stadighed - forgæves - at lære farmand nogle tricks.
Jørgen Henriksen
Vores trommeslager Jørgen har været med i rigtig mange år og har efterhånden lært at holde takten. Han den eneste, der ikke kommer fra Hvidovre. Han stammer fra Vangede, hvor han spillede sammen med bl.a. Stig Møller (RIP) som lille dreng i bandet Starfires.